Followers

Ahad, 7 Oktober 2012

luka

Assalamulaikum kau

Haipp ! Buat apa itu ? Tido ? Pembohong sangatla kalau kau dah tido tapi still boleh baca nukilan hati aku nie . Haipp! Aku tak suka kena tipu !

Yang ..
Kau pernah terfikir kau kena tipu ? Kau pernah terfikir hati kau akan sakit ? Kau pernah fikir tak macam-macam jadi dekat kau ? Pernah ? Aku bermimpi . Sahabat aku ditipu seorang perempuan and dia ambil keputusan untuk lukakan tangan die dengan kaca pecah .
ni pisau bukan kaca ..


Aku mimpi .. Seorang sahabat . Luka teruk kerana seorang perempuan . Darah dekat tangan die dah macam tak boleh stop . Aku cuba hentikan pendarahan tuh .. Aku nervous . Aku tiup tangan die dengan niat nak kurangkan sakit yang dia alami . Darah die tak henti-henti mengalir . Aku tekan luka tu untuk hentikan darah tuh .. Aku menangis . Aku menangis macam luka tuh terkena diri aku sendiri . Aku menangis macam aku la yang berdarah tuh .

Aku terbangun . Dada berdebar . Sakitnya dada aku . Berdebar macam nak terkeluar jantung . Ape maksud mimpi nie ?

p/s: still terasa debaran masa tuh . Kenapa ye ? And i miss my leepazz so much . I mean my deary abang .

Tiada ulasan: