Followers

Jumaat, 31 Ogos 2012

seram sejuk

Assalamualaikum kau .

Haiipp ! Lame betul tak mengupdate .. haishh! Internet kat sini even lepas diupgrade still tak ade ape-ape perubahan . So , agak susah untuk aku mengupdate entry terbaru .

Ha ? Yang aku update hari nie ? Curi wifi telefon bimbit bijak akak aku . Curik kejap sebab die dah terCONNECT sendiri .

Ok. Ni sebenarnye baru balik dari beraye ke rumah kawan-kawan akak aku . Aku tak ade kawan kat sini, so aku ikot je bontot akak aku . Memang baguslah dapat adik macam aku ni kan ?

Okey . Ni aku merapu pon macam tak ade kaitan dengan tajuk kan ? Haipp ! Tamau la judge entry aku cepat sangat . Ni aku nak mulekan la nie .

Bile kau tengok tajuk maybe kau ingat aku nak buat review seram sejuk punye movie kan ? Bukan ! Sebab aku tak mampu nak tengok wayang so memang tak la aku nak review movie kan . Aku just nak tanye pendapat kau je . Ape yang korang rase dalam situasi ini.  Sile bayangkan situasi ini :


Kau ade dalam sebuah kereta di kawasan gelap di waktu malam. Kedai-kedai dekat kawasan tuh semue tutup . Dalam kereta tuh kau ade dengan beberapa orang kawan kau . Kau nak sangat beli something sebab kau dah mengantuk . Dah tak berapa mampu nak drive memalam buta . So kau decide nak patah balik sebab kau nampak ade kedai yang menyala . Mase kau nak u-turn tetibe "tukk!" . Bunyi kuat dekat bahagian belakang . Kau berhentikan kereta tuh . Kau tanye kawan-kawan kau ..

kau : Weh ...Bunyi ape tuh ?
kawan 1: Entah !
kawan 2: Tak ade ape-ape . Cume kaki aku yang jatuh .







Ape perasaan kau ? Ape yang kau pikir ?























p/s: Besok beraye di Seremban dan Melaka . Semoge perjalanan pergi dan balik dipermudahkan dan selamat . Amin..

Tiada ulasan: