Followers

Ahad, 8 April 2012

maaf pasal kelmarin..

Assalamualaikum kau ...

kau baca tak entry yang aku post kat bawah nie ? baca tak ? perasan tak apa yang aku tulis tak de kena mengena dengan tajuk ?

ha ? ape ? aku memang tak pernah tulis bende berkaitan tajuk ?

cittt ! Mana ade ! Aku punye entry selalu berkaitan dengan tajuk yang aku buat *menafikan*

okey ! Kita mulekan apa yang aku nak ceritekan dekat kau .

Minggu ni ialah minggu yang stress. Start dari hari Isnin., dapat berita yang mengejutkan. Berita ape ? ohh ..biarlah rahsia .. Aku tak bersedia lagi nak bagitau seme orang . Yang pasti aku dah expect berita tuh, but dalam hati aku still ade sikit harapan . Harapan yang benda tuh tak jadi betul-betul . But then ni ketentuan . Kena la selalu ingat kat Dia. Mintak tolong dengan Dia supaya benda ni tak melarat .
okey ! Enough about that.
Then stress bile kena buat assignment . Actually aku taw it is common untuk student buat keje last minute . Macam aku , aku suke buat keje last minute , tapi bende ni depends on keadaan . Kalau buat group assignment, and aku punye keje sikit , aku akn buat lambat-lambat , tapi kalau keje banyak aku akan start awal.  But then , bile hari jumaat kena hanta , hari selasa baru nak tambah skop keje aku, memang aku hangin . Sebabnya It is not the only work that i have to do this week . Then aku sabar, sebab bagi aku , dieorg dah buat keje. Takpe . It is okey.Sabar je . Salah aku sebab buat keje last minute.
But then , bile asik call and menggangu hidup aku, ni aku makin hangin. Fikirlah sikit pasal orang lain . And bile hari khamis kau sibuk tambah satu lagi skop keje untuk aku, aku tak mampu nak bersabar dah . Siot ! Kenapa tak reti nak cakap awal-awal ?Erghh ! Sedangkan jumaat aku dah kena hanta .
And again , it makes me cannot sleep for 2 days . Not that i cant sleep because i cant, but because i have to finish my part of group assignment.
Then bile aku bangun lambat besoknye, kau marah aku sebab tak fikir pasal orang ! Shit !
And bile petang tuh kau still ganggu hidup aku dengan pertanyaan
" Macam mana nak hanta assignment nie ?"

its really make me pissed off ! Damn you ! Aku ingat kau bagus sangat tapi benda tuh pon tak tahu buat ?


And sebabkan aku stress sangat minggu nie, dengan laju dan banyaknya, darah keluar dari hidung aku . Bukan sekali, tapi dua kali dalam masa beberapa jam .

Even malam semalam, still ade darah yang mengalir keluar .




Yup, ni la cerita yang aku nak ceritakan dekat kau. Tapi malangnya, mase update blog tuh, aku terlampau mengantuk . Tak sedar yang aku dah merapu-rapu. Although blog aku ialah blog merapu, but bile dah lari sangat tajuk aku, aku rasa serbe salah so aku nak minta maaf pada semua reader .*macam banyak je reader aku* 
And thanks to the one yang sanggup berkongsi artikel hidung berdarah dengan dhiqa . :)
ni link die : hidung berdarah

Kau pon, kalau hidung berdarah , boleh la baca artikel die :)
Sharing is caring bak kata tuan punye blog tuh ..

p/s: Feel sick , and tak sabar nak balik rumah hujung minggu nie >.<
p/s: mesti kau bosan kan sebab tak de gambar ? maaf !* tunduk kepala*, aku cube upload gambar , tapi tidak berjaya disebabkan kepantasan wifi lebih laju dari kelajuan cahaya, sampai tak terkejar

Tiada ulasan: