Followers

Rabu, 18 April 2012

kursus kawen yang sudah lepas :)

Assalamualaikum kau.
yes ! aku kan dah janji nak story kat kau pasal kursus kawen yang aku pergi hari tuh ..

tak sangka ye , rupenye kahwin ni not about sex semata-mata .. haha .. maksd aku, it really need a full komitmen .


hari tuh kursus kawin berjalan selame 2 hari . Yup ! Seronok ! Berkobar-kobar aku pergi kawen tuh .
err , maksud aku pergi kursus tuh .

Selama 2 hari tuh , kiteorang diberi ceramah oleh 6 orang ustaz, sorang ustazah and sorang pegawai kesihatan . Walaupun ada rase penat tapi banyak input yang kiteorang dapat hari tuh .

Yang pasti kursus kawin ade lucah . Wakakakaka ! Malu ! Haipp !!*blushing*

Sumpah malu, nak-nak bila ayat ustaz tuh macam nie

"perempuan kalau suami balik rumah bebel-bebel, t*t*kkan je suami tuh . Confirm terus senyap"

"yang suami pulak jangan la g nyonyot susu anak tuh sampai habis ! ingat sikit kat budak tuh "




haishh ! Scary . Tapi seronok .

Maksud aku seronok tuh , kursus kawen la seronok ..bukan nak t*t*kkan suami tuh =.="
Kau jangan nak pikir bukan-bukan pulak ! cetttt



p/s: mr.angry bird ! jom kawin !*muke gatal*


Tiada ulasan: