Followers

Ahad, 19 Jun 2011

selamat hari bapa

Nama bapak aku bukan naim !!



Okeh ,  ayah aku sangat la banyak aku ceritakan dalam blog aku . Kalau tak caye pergila klik lable AYAH SAYA COOL..mungkin la ade kat situ .

AYAH . Ape yang die pernah buat untuk aku ?? Aku tak mampu nak listkan semua benda , aku mungkin tak mampu nak bayar pon dengan duit .



Ayah mase dulu dia selalu takde kat rumah sebab kena pergi luar kerja . Kerja die sebagai polis memang kena keluar je selalu . Sebulan tak balik tuh perkara biase . Tapi die tetap call setiap hari tepat pukul 8 malam . Setiap hari untuk tanye macam mane keadaan isteri dan anak-anak die . Kalau dia tahu aku tingal sorang-sorang kat rumah dia kompem kol . Dulu dia pernah bawak aku pergi bukit pelindung . 1 family beriadah . Balik tuh aku guling-guling jatuh sebab excited bila turun bukit tak penat . Then die la yang gendong aku turun bukit yang tinggi tuh .Ya .. Dia dukung aku turun . Masa tuh aku agak berat la jugak tapi tak seberat sekarang . Nampak tak kaseh seorang ayah ??


Kalau macam hari ni aku cakap aku teringin nak makan ape-ape ,besok insyaALLAH ayah aku belikan . Kalau aku mintak ape-ape pon selagi dia mampu nak bagi insyaALLAH die akan bagi . Ayah aku even macam mana marah pon dia dengan anak dia aku dpat tengok dia tetap tanyekan pasal keadaan anak-anak dia . Dia tetap doakn anak-anak dia . 

Ayah ..even marah anak-anak dia ,dia marah bersebab..
Semua yang die buat bersebab ..
Aku sayang ayah aku and aku bersyukur sebab masih mempunyai seorang ayah berbanding insan yang tak ade ibu bapa .


p/s : aku punya entry ari ni tak de gambar .. maaf

Tiada ulasan: