Followers

Sabtu, 23 April 2011

???

kaw pernah dilukai ?? have you ever been hurt ??

i know how its feel.. and i dont want others to feel it..it is hurt..really do..

there is a love.. what i mean by love is CINTA..

aku boleh sayang orang..tapi orang yang aku cinta terhad.. betol tak ?

aku pernah bercinta..and then he left me..

and i met such a wonderful man.. lelaki nie just baek.. selalu buat aku gelak and senyum..

relax je dengan die nie..

aku sayang die..

tapi aku memang tak boleh nak cintakan die..

errrr.. kaw paham tak ??

dari aku terus biar die terluka.. berharap..aku patut tak payah bagi die harapan kan ?


sebab aku sayang die..

bile aku sayang die jadi orang terakhir yang aku nak lukakan..

biar aku sorang je yang suffered pasal hal nie..
jangan die..







p/s : mak aku ingatkan semule " ikah kalau kaw nak belajar.. jangan rapat sangat dengan lelaki..kaw taw kan jin tuh dah warning kaw "


p/s : jangan bace kalau kaw bosan.. nanti kaw maki aku

Tiada ulasan: