Followers

Ahad, 27 Mac 2011

tak ade tak pe kan??

owh.. sejak akhir-akhir nie..sejak aku ade blog..aku suke singgah blog orang..follow itu..follow ini..

tapi masalahnye ..haishhh .. jeleznye tengok dieorang punye header cumil-cumil..arghhh.. aku nak jugak..

tapi.. malasnye nak buat.. malasnye nak tukar-tukar design blog..

M.A.L.A.S !! sumpah M.A.L.A.S .. ermmm.. aku taw kaw pon malas kan ?? same la macam aku..

erghhh.. lagipon nak kena ade photoshop kan?? erghhh !!*makan coklat banyak-banyak sebab tension*

aku nak header jugak..

ha?? suruh orang buat ??

adess.. kalau suruh orang buat tak de la sentimental values wehhh..
blog aku..aku la kene buat.. pe kes suruh orang buat.. tak de maknenye..

aku nak buat sendiri.. baru la cool kan ??

tapi kalau aku MALAS .. xde header yang cool + cute + smart + kreatif cam dieorang punye tak bleh ke ?? kalau tak de aku tak bleh jadi blogger ke ??















































































p/s:  aku baru tahu semua benda yang aku nak semua mahal tahap cipan !! arghhh !! dhiqa.. kaw ingat kaw kaye ke nak semua benda yang mahal-mahal ?? result cam kentut jangan harap nak mintak bukan-bukan ye.. sile sedar diri .. T_T

Tiada ulasan: