Followers

Jumaat, 11 Februari 2011

kenape bile ank buat silap MAK BAPAK yg disalahkn??

hummm..okeh..aku xpuas hati dgn msyarakat skunk nie..sbb pe??


sbb ape2 mst slhkn mak bapak..


"2 la die..mak bapak x ajor"

aku cukop pntang ble dgr owg ckp gni..aku ase nk tgn2kn jep owg yg mulut cam buntot nie..amboiiiiiii!!sedap2 je..

dh kalu pangai ank tuh yg cam sial nk bwt cmne!!kalu dh dr kecik die didik.ngn didikn agame..n seme2..tp dh ank die terpengaruh ngn kwn2 die yg terlebih bek kaw nk ckp ape??

tolongla jgn jadi bodoh sgt!!nk salahkan owg kn??kaw igt ank kaw bgs sgt la??heloooooooooooooooo...sdgkn dak skolah agme pong bwt mksiat..igt tuh..kite ni xterlepas dr bwt silap..

dah bodak 2 dpt didikan dr kecik!!cume ble beso die x gheti pkir!!kaw cbuk nk salah2 kn owg plak..kaw spe??!!kaw ade bukti ke mak bapak die x ajo??hahhh..kaw igt die 2 ade remote kontrol..parent die leh ajo2??helooooooooooooooooo..pkir dulu sebelom ckp!!


budak tuh dh pilih hidop die g2!!kalu dh base budak 2 babeee..xnk dgr!!nk wat cmne!!erghhhh..kaw jgn igt kaw ngate ank owg tuh ank kaw xbwt..pkir la wehhhhhhhhh...

hailaaaaa...ni la manusia..aku berckp secare umom oke..np aku leh terpikir psl nie??ntah la..aku mnci je dgr ble owg slhkn mak bapak..mak bapak die ajr jep..die tuh bodoh!!laknat!! xnk dgor ckp mak bapak..xnk praktikkn ape yg mak bapak die ajo..udohnye parent lak yg disalahkn..cam #$%%

2 ulasan:

Saiful Ashraf berkata...

huishhhh....mgapakh...

DHIQA nA.IM berkata...

haha..ai tuh ade la bodak tuh men basikal tgh jln kn...then ade kete..nk langgar la kn..then owg yg bwk kete tuh mrh2.die jerit2..ni la kalu mak bapok x ajor..

bongok kn..dh dak tuh xnk dgr..bkn xpnh ajr..