Followers

Rabu, 2 Februari 2011

jom masak gulai beruk !!

 owhh..oke..aku hepi ckit ai nie..xemo sgt dh..errrrrrrrrr..knp??la..bio la aku epi ckit..xkn nk nanges kot..ceetttttttt.kaw ske aku nanges ke hape??damn you !!





*oke aku dh emo smule..yeahhhhh



oke...sjk bbrpe ai yg lalu..aku tlah berkomen2(jgn ikot tatabhse gni)dgn abg senior..mybe la..senior kot...huh??knp kot??waaaaaaaaahh..aku xknl lorhh..ngeeeeee...




inche yang dipertua anasir jht!!
sile click nme di ats laju2 okeh..

ye..die la yg mnyedari bakat terpendam aku utk mngaurt..gler ngarut sgt2..mmg xdpt dinafikan agi..






oke!!fine!!aku bowink..so aku melalut..aku nk ajr kowg msk benonye..tp gmbr xdi butotkn agi ke lappy..so mmg xde la nk wat n3 masak2 agi..

xpe2..nnt aku butotkn oke..hahah..aku mls..ye..mmg pon!!sebok kn kaw??sbb kaw pon mls sbb 2 kaw taw aku mls kn??cehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
 

Tiada ulasan: