Followers

Sabtu, 12 Februari 2011

hoh..aku rindu die!!

ai nie aku nk ckp psl seseorang..cptnye berubah sebb cinta..cptnye die berubah sbb nafsu..hohoiiii...


die yg aku knl..

kalu aku lmbt solat kompem die suh g cpt..

die yg slalu kol aku sblom aku tido n bcekn ayt qursi n doa tido utk aku

die yg sedie ade utk aku

die yg mnje tp msih mnjge batasan kami..


tp die berubah..

die sgt2 berubah..

die jd pemarah..

die jd ske memkse..

die xlagi kol aku utk mngalunkn surah2 spye aku cpt tido

die  kol just utk mrh2..

die kol just utk berckp perkare yg xperlu..

die dulunye xpnh mngungkit..

kini mngungkit mnyatakn seme yg die dh bg kt aku..

die yg berdendam ..


aku rndu kaw yg dulu..pesal kaw jd g2??kaw giler ke hape??SUMPAH aku dh xknl kaw..aku xtaw la pesal kaw jd g2...aku cdey..bkn nie yg aku nk dr PERSAHABATAN kite okeh..

Tiada ulasan: