Followers

Rabu, 19 Januari 2011

rapu-rapu bile RINDU!!

erghh..rindunye kt dieowg..kt dak2 yang mengong2 2..hailaaaaaa....
amni n imran..grrr..rndu kowg nye giler2
 makhluk 2 owg kt ats nie senyum aku..heeeee..dengan dieowg slalu rse mengong!! haha !! last hang out ngn dieowg sebelum exam LK..LK:20dis2010 kn??ye dok??aku pon xigt..errrr..ilang igtan ckit sbb asik mkn je kn dok umah..<mkn yg melebihi had melembapkan otak ye...>
kirenye hang out ngn dieowg ai sabtu la..19dis2010..kt library..sbb aku nk mntk dieowg ajo aku LK..aku kn dak terlebih bijok Lk smpai slalu dpt siapkn 3-4 je soalan dr 8 soalan..heeeee..bijak x sy??bijak sangat !!
mlm sblom pegi mcg ngn imran
aku:imran..kaw tlg aku study LK..
imran:nnt kite bncang k..aku ade hal
erghhhhhh..xke mncabar kesabaran aku??then..mcg amni lak..
aku:am,library sok??!!
am:ngn spe??
aku:imran..tp kne awl la..bsok half day..die bkk kol 8.30..so nk pegi kol bp??
am:8.30 la
bsoknye..aku kol imran pagi2..
aku:im..kaw dh bgn lom??jap agi am amik kaw kt umah!!
imran:huh??knp?
aku:g library la!!!
pkol 8.40 aku smpai sne..smngat nie..nk dpt A la knonnye kn..haishhhh..
9.00 a.m>>>>xde pe2..

10.00a.m>>>>xde pe2 jgk..still tggu dieowg

11.00a.m>>>>xde pe2 jgk

11.30a.m>>>>pqa..kaw kt ane..jmpe kiteowg kt tmpat rujukan

aku pon g sne..nmpk la dieowg ngn muke x bersalah kn...pale lutut die pkol 8.30!!!
cehhhh..mrh btol aku..dh 2 leh lak aku dudok kt dieowg..dieowg leh ketuk2 meja

"pqa!!kaw lambat!!"*nk baling sliper ase!!
dh 2..mse dh suntuk..ble2 mse je kn siren(bnyi ble wktu gne library abs) leh bunyi.. xke bengang??deeeeeeeee...then..tgh2 blaja bleh men gelak-GELAK !! mmg wajib kot seme 2..haha...percentage blaja ai 2 ade lah          20%   ....hebad kn kami??????errrrghhhhhhh..terlalu hebad !!

imran siap bukak lagu kt nset !! aku ulang ye imran bukak lagu kt ncet die kt library !! budak hebad mcm kami je yang buat bnde bukan2 nie !!
then mse nk balik..xcited nk balik..aku langgar  pintu !! ship !!! malu aku..am yg jln depan leh lak gelak2..cam sial jep !!
tp mereka senyum sy !! they make my day !!haishhhhhh....rindu kowang !! aku taw kowg rindu aku bergande-gande kn ??!! heeee..aku taw kowg malu nk ngaku..xpe..aku phm!!




haaaa..ni cik ili shafiqah embong !! yeahhh..kwn yg nie dh jd mak su ye !!tahniah !!tp xdpt tgk ank sdre sulong die sbb die ngah amik diploma kt penang !! ni rndu jgk !!haishhh..mek ni gilo !!..happening !! syg die sgt !!5 taun knl kn ili !!hahah...sayang kamooooooo...xbnyk cite xsmstinye sy xigt ke awk ye sayam !! haha...rndu ngat kt awok !!huhu...mek ni slalu takot kalu tgk aku nanges !! haha!!klako jep !!awk !!rindu awk bnyk2 !!
      ni agi sowg ye kwn !! heeeeeee..rndu3...mcg gak die..haha..xtaw nk ckp pe..tp wndu la kamoooo!!!
yg nie aku rndu jgk ye !!hahah !!boodak !!thx gler sbb care psl aku !!jgn lupe ye kenny rogers!!


               


Photobucket

Tiada ulasan: